Evidencia obchodného vzťahu s dodávateľom sa pre systém začína jeho požiadavkou na ponuku (dopytom). Takto vzniká zákazka, ktorá zastrešuje a sústreďuje všetky ďalšie aktivity a doklady súvisiace s týmto prípadom.
V rámci zákazky sa eviduje priebeh obchodného jednania (ponuky, ďalšie dopyty a odberateľské objednávky). V tejto etape je systém schopný porovnať stav objednávok so stavom zásob so zohľadnením odoslaných a doteraz nevybavených dodávateľských objednávok. Dôležitým faktorom je možnosť generovania položiek dokladov na základe predchádzajúcich dokumentov (pri evidencii odberateľskej objednávky vychádza z odoslanej ponuky, pri generovaní faktúry kopíruje položky objednávky, a pri výdajke položky faktúry, a pod. Tento systém dovoľuje aj kontrolovať vybavenosť jednotlivých položiek objednávok.
Hlavnými modulmi pre zabezpečenie odberateľsko - dodávateľských vzťahov sú
- Obchodní partneriDôkladná evidencia obchodných partnerov je základným predpokladom na zavŕšenie obchodného prípadu. V tomto module sú evidované dôležité informácie pre obchodnú činnosť, napr. kontaktné osoby (e-mailové adresy, telefóny, pracovné zaradenie), predmet činnosti partnera
- Odberatelia
- zákazkové listy
- zákazkové kalkulácie
- objednávky
- faktúry
- dobropisy
- ponuky
- dopyty
- dodacie listy
- záručné listy
- reklamácie
- Dodávatelia
- objednávky
- faktúry
- dobropisy
- dodacie listy
- záručné listy
- reklamácie
- zmluvy
- Marketing
- sledovanie marketingových aktivít
- vytváranie marketingových skupín
- tlač obálok
- analýzy predaja podľa skupín tovarov a jednotlivých tovarov, podľa odberateľov a dodávateľov
Posledná úprava Piatok, 26 Jún 2009 19:19